Alege RealSports chiar acum!


O bună modalitate de a-ți păstra motivația este aceea de a-ți reaminti constant că urmează să culegi niște beneficii de pe urma exercițiilor practicate, o nouă tu puternică, sănătoasă și activă urmează să iasă la suprafață. Practicarea regulată a unui sport nu îți va îmbunătăți doar sănătatea, ci și trupul. Nu trebuie să uiți de beneficiile psihice pe care exercițiile fizice le oferă: încredere, forță interioară și un scut împotriva depresiei, anxietății sau stresului.

Dacă te gândești serios la sănătatea ta și la bunăstarea întregului organism, vei începe să practici în mod regulat exerciții fizice. Observând rezultatele, vei deveni și mai motivată – pentru că se știe: acțiunea creează motivație!

Stabilirea de obiective este o tehnică excelentă pentru păstrarea motivației inițiale. Dacă ești de felul tău nerăbdătoare, vei începe să lucrezi din greu, dar te vei plictisi pe parcurs. De aceea, ai nevoie de niște obiective clare – spre care trebuie să îți canalizezi întreaga energie.

De asemenea, alegând RealSports vei face cea mai bună alegere de până acum. Te vei convinge de unul singur pe parcurs.

Pe parcurs, o dată cu realizarea fiecărui pas, motivația ta va crește și vei fi încurajată să continui. Iată cum poți atinge obiectivele pe care ți le propui și rezultatele pe care le meriți.

Asigură-te că obiectivele tale sunt măsurabile: o dorință formulată vag (de exemplu, „Vreau să fiu în forma”) nu spune de fapt nimic. Hotărăște clar ce și cand vei obține, ca să ai ce urmari: „Vreau să elimin 2 kilograme până pe 1 septembrie”.

Fii realistă: urmărește ca obiectivele tale să fie realizabile. Dacă îți stabilești niște standarde prea înalte, vei fi frustrată și nu vei mai dori să continui. Totuși, nu îți propune un scop prea ușor de realizat; trebuie să lupți pentru ceea ce vrei. Continuă să frecventezi o sală de forta Iași. Atunci când atingi un obiectiv solicitant, mândria și satisfacția te vor face să îți dorești și mai mult.

Stabilește pași mici în drumul tău spre „victoria finală”: dacă scopul tau este să alergi 20 de km până la sfarșitul anului, planifică-ți obiective săptămânale sau lunare – creează un plan. Este mult mai ușor să atingi obiective mai mici, care, în timp, să te ajute să îți îndeplinești visul, decât să dai totul deodată.